Köksträdgården

Trädgård / Permalink / 0
I väntan på poolleverans har Denke haft möjlighet att hjälpa mig med min alldeles egna köksträdgård. Min stora längtan! Mitt villkor för att bo i stan. Men kogödsel är knappast något jag törs leverera hem till mina trakter eftersom jag bor i centrala Gävle. Så jag får begränsa det hela och hålla mig inom rimliga ramar, pallkragar. 

Det går inte längre att hålla tillbaka min längtan efter en alldeles egen liten potage 🌱 och nu har jag fått min egna lilla oas här hemma. Lekstugan behöll vi, Dennis har lovat att han ska klä om den, så då får jag mitt eget lilla krukeri.
Dennis har grävt, som ett djur, för hand och åkt 11 vändor med släpet till återvinningscentralen och skyfflat singel till förbannelse. Mina två äldsta söner har hjälpt till bitvis...det mina grabbar gör för mig är obeskrivligt fint... 

💚💚💚💚💚





Själv får jag promenera eftersom jag varit sjukskriven i fyra veckor efter en operation. Får inte träna på 8(!!!) veckor 😭😭


Jag har iaf lyckats halta mig igenom och genomfört hjärnsteget på 2.1 mil...jag fick GÅ hela loppet. Men bättre än ingen träning alls. Längtar som en galning ut i löparspåret eller efter ett riktigt rykarpass i gymmet. 

Nu fotboll på tv!


Till top